Söndagen den 22/6 La Vie o Kalas !!!

Jag har börjat fått ett stort problem !!! Eller igentligen kanske inte så stort men ändå ..Och det är mina blommor ..Så trött att se så många blommor visna när jag är borta så snart funderar jag på att köpa in konstväxter ..Dom är ju ur fina nu förtiden o ser lika dan ut oas hur länge man är hemifrån ..även om riktiga blommor är det alra finast ..Var o såg lite i dag på La Vie ..Blev även lite annat fint jag såg som långklänningar o ramar med flera ramar ihop ..Praktiskt o roligt :-)
Ringmurren blommar också för nu .. Så fint ...
Vi hann även med en sväng ut mott Klinte o firade Anders bror ...
Fick både smörgåstårta o Jordgubbstårta ..Gissa om jag var proppad när vi åkte hem igen ..











































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!