Onsdagen den 25/6 Rea fynd !!!

I dag blev det en sväng in o se på REAN i Visby ..  !!!
Gjorde lite fynd ..Blev både skor o kläder ..Mest till barnen/ ungdomarna ..Lite hittade jag även till mig ..Men tyvär så lämnade jag tillbaka sandalerna dagen efter då dom inte alls satt så bra ..Vilket jag märket först när jag kom hem ..
Men viktigast att jag hittade lite till ungarna ..Jag själv behöver ändå inga sandaler ..Tänk !!! Man kan tom hitta overaller nu Vinteroveraller ..Rätt otroligt ..Så här mitt i sommaren ..Hittade Iaf en på kappahl ..En ljusrosa till tindra ..Visst blev hon fin i den ..Även om vi fick kämpa för att testa den på na hahaha ... Gillade även Killarnas T-tröjor ..Med serietryck ..Skoj !!!! Nu hoppas jag bara dom kommer gilla dom också plus dom lila skorna till Isa för endast 45 kr ..
Kvällen var vi bara hemma ..O tyvärr blev jag sämre så blev hemma när A åkte över till några vänner ..
Foto: ons 25/6


















Ser glad ut men igentligen febrig o eländig ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!