Fredagen den 18/12-15 Jullov !!!

Så var det dags för barnen att få jullov ..Iaf Isa o Jimmie ..Samuel o Elias har i gentligen 2 dagar kvar men åker till sin pappa i dag ...Och blir borta från mig ända till någon dag före nyår ..Dom år man inte har barnen över jul blir det nästan ingen riktig jul..Enda positiva är att man kan vänta med julklappar till efter jul när reorna börjat ..Annars så ser jag inget positivt alls med att ha dom bort ..Men men sånt är livet ..
Lite bilder från dagen ..


Så här såg min frukost ut ..Gott !!!

Hej då ses till nyår  . Ledsamt ... :-( ...

Sparng in på Rusta när jag hade vägen förbi Högdalen ..Dr hade rean på julsaker redan börjat så det här fick följa med hem ..Kransar för 25 kr hjärtan 5 kr o annat smått o gott ...ÄLSKAR att fynda (Y) ..

Blev Anders som hämta Tindra så jag hann inte ge julklapparna till förskolärarna..Så vi får gå ditt på mån Ist ..Tindra kan sitta i tim o plocka med nötterna ...







Ja den här plocktjejen hon är rolig hon ..Tur inte hon åker ifrån mig Iaf :-)

Fredagsmiddag ..Sparris o Vårrullar ..MUMS !!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!