Tisdagen den 15/12-15 Luciafika på förskolan !!!




I dag hade dom Lucia ficka på förskolan ..Lite synd att dom inte hade Lucia tåg men enligt fröknarna så var barnen så små så skulle bra bli fröknarna som fick sjunga ..Hmmm för mig hade det inte gjort något är ju bara gulligt att se barnen o speciellt Tindra i luciatåg ..Men får bli nästa år ..Hoppas jag !!!!

Ser ut som Tindra är själv men är bara för att jag inte vill ta på andra barn ..

Bokläsning med pappa ..

Tindra visar vad hon gjort ..


Adventskalendern gillade tindra ..

Jag o Tindra ..

Ljuslyktor om Tindra o dom andra gjort ..

Och julgranar ..

Blev lite lek med Tindra innan det var dags att gå för dagen ..Blev en mysig start på dagen ..Hittade billig rosor för en 10 :a som fick följa med mig hem ..






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!