Onsdagen den 9/12-15 Tavel fix ...



I dag var det dags att få in lite mer jul ..Jag plockar o plockar bort ..Har en hel del ramar/Tavlor som ligger o skräpar ..Tänkte först  lite nya motiv med dom ..Min tanke första var att använda islagningspapper ..Gick inte alls då det är för tunt ..Men så hade jag en massa tapetprover så blev några tavlor tills lut ..Bilder kommer sen ..











Har behövs det en tavla helt klart ..

Och den här passar inte riktigt in ..Så en ny tavla får det bli där också ..

Blev lite nyponsoppa på dagen ..

Tindra älskar nyponsoppa hon ..

Mums!!!!

Såg även ett fint växthus ..som man har på sidan av huset ..Kanske skulle vara något ..

I Tyresö C var det Jul ...







Middasdax med suddiga bilder ..Bättre suddigt en inga alls tänker jag ..Tindra börjar mer o mer vilja sitta på egen stol ...

Jag kan sitta på vanlig stol mamma !!!!

Och jag fortsätter matfrossan .. :-)




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!