Måndagen den 21/12 -15 Första dagen på Jullovet !!!

I dag är första dagen på Jullovet för Tindra men som jag skrev tidigare så blev det ju tokigt i Fredags så fick lämna Julklapparna i dag Ist ..Vad tjejen som är vikarie där o hon blev så glad o förvånad när vi kom med julklappar ..Vet inte om andra kanske inte ger till vikarie ..Jag ger lika till alla som jobbar oas .. Blev en sväng till svindyra Ica här i Krusboda efter o sedan till några lekparker ..Så varmt så man Behöver varken ha mössa eller vantar skönt det men ändå ..Det är jul om 3 dagar ..Så HALLÅ !!!! VAR ÄR SNÖN ?!!!!!
Lite bilder från dagen ..










Packade ner julklapparna o gav oss av mot Förskolan ..

Måste bara vissa ..Anders jobbar på olika hotel inne i stan ibland o tog med 2 svarta toalettrullar hem .Haha vet inte ja ..Känns skumt men en fin inredningdetalj ..Och inte bara att dom är svart dom är även parfymerad ..Fin ska det va "skratt" :-)

Tindra klär på sig själv nu med lite hjälp så klart ..Hon börjar bli så stor nu ...

Mot förskolan med snabba steg ...




Shoppingdax !!!!







Härligt med värme men 3 dagar innan jul vet jag inte ...







Och så här blev kranarna på skåpet ..

Ser att färgen har släppt lite så det måste jag fixa ...Iaf är jag nöjd med kransarna

Och rosorna kom i förre ..

Efter ...




Tycker det är fint med torkade rosor ..Så som man hade dom förr när man hängde upp dom på väggen kanske man inte gör i dag men att ha dom i olika inredningsdetaljer funkar super i dag också  ..

Middag ..

Lax MUMS !!!!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!