Måndagen den 7/12-15 Skolafunderingar ,Förskola o sol ..











Så var det måndag igen o en jobbig sådan för Elias ..Så otroligt jobbigt allt det här med skolan o så ..Ska ringa hans gamla skola o höra om det finns möjlighet att han börjar där igen ..Hade verkligen hoppas att det skulle bli bra här med skolan o allt .Men fick visst fel ..Fast tror det kommer bli bra ändå ..Bara 2 bussar han behöver ta om han nu ska byta ..Vi får se ..Äter massor nu efter nyår ska jag börja med LCHF ..Så gäller att passa på så länge det varar haha ..Fast ser fram mot att prova den dieten har testat lite smått tidigare men nu ska jag prova riktigt ..












Fick men en suddig bild på Tindra från i morse när jag lämnade henne på Föskolan ..Dom vill inte att man tar kort där men en liten suddig bild går ju bra :-) ...Hon är så sött med sina rosetter o klänningar varje dag ..Mendans alla andra kör lite mer tröja o taits på sina små änglar ..Men jag passar på så länge hon låter mig ..Tids nog kommer hon vilja bestämma kläderna o håret själv ..



Sol i dag ..Härligt !!!!












Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!