Lördagen den 19/12-15 Ikeas julbord !!!

I dag passade vi på att åka o äta Julbordet på Ikea för i år ..Och köpa in lite smått till hemmet ...Tycker så mycket om dom här fejk ljusen som alla affärer säljer ..Dom är perfekt att ha när man har en lten som är lite överallt ..Och man kan tända alla ljus o lugnt ha dom på hela kvällen utan att oroa sig över dom ..Har alltid gillat ljus men när jag fick Tindra lära ma börja tänka om igen men mycket ..Som man glömt när dom andra var så pass stora ..Nå väll ..
Lite bilder från dagen ...






Tindra med sin Chokladkalender :-)

Inte många luckor kvar nu att uppna ..JIPPIE !!! Tycker Tindra :-) ...

Frukost dags för mig ..Med Fejkljusen på ( så klart ) ...




Min lilla linslus ..Medans dom andra flyr när jag tar kort stannar hon kvar o blir gärna fotad ..Hahaha perfekt för mig som själv inte vill vara med på kort o kan bli lite tråkigt med en blogg utan några människor på ..Eller hur "skratt" :-)

Eller blir det här bättre mamma hahaha ...

Mot parkeringen o Ikea ..

Hon kämpar på med vagnen sin ..




Mums vad gott det var ..Första julbordet för i år för mig ..Blev kanske lite mycket spring o hämta mer mat men annars så var det super ...Och inte alls så där jätte mycket folk heller ...

Tindra Fastnade för en fåtölj o hade ingen lust att slita sig från den .. :-)




Alltså !!!! Den där nappen ..Måste verkligen ta tag i det nu under lovet ..Så lätt att ge henne nappen ...






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!