Onsdagen den 16/12-15 Tjejdag !!!



I dag passade jag på att fixa en stjärna o torkade rosorna från i går ..Dom ska jag ha i girlangen på skåpet ..Tror det kommer bli bra ..





Ser lite tråkigt ut nu så blir nog bra med lite röda torkade rosor där ..

Fast det får bli bilder på det sedan ..

När rosorna är torkade o klara ...

Dags för lite pyssel ..

Ska bli en stjärna av det här ...Såg fint ut i tidningen jag hittade tipset men hur det blir för mig är ju en annan 5:a ...

Och så blev den ...

Åkte in till stan när Isa hade slutat skolan ..Hon hade fått presentkort när hon fyllde år o ville så görna att jag skulle följa med henne ..Och eftersom jag hade tid så passade vi på i dag ..
Isa redo för Shopping ...




Så gull i gulligt allt tom vid ingången ..

Och inne i butiken är det väldigt rosa ..

Lite av Isas favoriter ..Halsband ..

Mössa ..

Och tröja o något annat hon hittade ..

VILL HA MAMMA !!!! haha

Och mer hon vill ha ..

Den här Hårspännet var ju rolig ..Passar hennes hårfärg :-)

Åkte direkt o hämtade Tindra o självklart blev det dans framför Frost ,,Anna är en favis ..

Och även Elsa ..

Sast Olof är nog den hon gillar allra mest nu ..




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!