Måndagen den 16 dec julkalendern och Julklappar


En sak som är bland det bästa med December förutom allt pyssel o fix så är det helt klart Julkalendern ..Årets kalender har blivit en favorit för barnen o sj tycker jag den är riktigt rolig ..Så nu kommer killarna upp fort varje morgon o fixar sig snabbt för att hinna se julkalendern innan skolan börjar ..Så varje morgon äter dom sin Chokladkalender ,ser Julkalendern o turas om vilken som ska öppna kalendern ..Gulligt att se sen skyndar dom sig till skolan ..
I dag tog jag o slog in det sista av julklapparna ..Eftersom jag inte kommer ha barnen/ungdomarna över jul så är det inte så mycket att slå in ..Kommer köpa det mesta efter jul ..Då reorna börjar ..Det är nog det enda positiva med att inte ha dom över jul..Att man kan få lite billigare julklappar ..Men fick jag bestämma så skulle jag ha dom varje jul ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!