Söndagen den 15/12 Apelsiner med Nejlikor , Pepparkakshjärtan ,belysning ,

I dag har jag fortsatt pynta här hemma ..
Apelsiner med Nejlikor ..Luktar magiskt av det o så mysigt ..
Glömde helt tabild på pepparkakshjärtana jag gjorde i går med barnen ..En till varje ..Är absolut inte perfekta men det perfekta passar änndå inte in i mitt hem :-) ...
Elias, Jimmie och Samuel ..
 Isa och Tindra ..Lustigt Pepparkakshuset börjar bli mindre o mindre ..Tror det finns små råttor här hemma som äter upp det när jag inte ser på "skratt" ..
Tindras klädskåp är Julpyntat nu också ..Mysigt blev det ..Har glömt om jag vissat bilder på rosorna där över ..Ser Iaf ut så här nu ...
Och till min stora glädje ..har äntligen hittat en ny vinter overall till minstingen ..Att det ska vara så svårt att hitta ljusrosa overaller ..Kanske jag som letar fel ..
Kommer sakna den här fina overallen men men dom växer så fort ..Tyvärr ..
 Min gosiga skratt flicka ...
 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!