Söndagen den 24/11 Visby

Den här är bra den ..
I dag blev det en sväng in till Visby ..Blev lite nytt te på Krenku ..Perfekt eftersom mitt Te hinner oftast ta slut lagomt tills jag är på ön igen ..
 
Blev sedan en sväng i Visby ville se alla ljus o julsaker ..
Var lika fint som förra året .. Hade tyvär ingen kamra med mig men så här såg det ut så o lika fint nu ..
 Älskar när dom sätter upp ljusgirlanger på RingMuren ..
Hittade en sån fin krans som jag funderar på att göra ..Alltid roligt med lite ideer ..

På kvällen hade vi en lugn kväll jag tog ett fotbad ( som vanligt) o Tindra myste med sin pappa <3 ..
 Skämnde bort oss med lite godis o nötter ..I morgon ger jag mig o dotter min av hem igen ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!