Söndagen den 29/12 Visby,Högklint .

Eftersom vi åker hem i morgon så försökte vi hinna med det mesta i dag .. Hade rätt ok väder här på Ön men solen syndes tyvär inte till ..Blev Iaf en sväng in till Visby ..Så mysigt där med allt julgirlanger här ok där :-)
 Promenix i Visby ..
 Blev en sväng in till Kränku ..Perfekt hann köpa in lite nytt Te till min blandning där hemma :-) ..
 Lite luktprover av Te ..
Blev Lunch på Stryckgärnet ..Jätte gott o annorlunda Creps ..
Tindra o Anders i väntan på maten ..
 Jag o Tindra ..
 Så mysigt litet ställe ..
 Tindra busar ..
 Trip trap lek med Tindra ..
 Äntligen kom maten :-) Såg ut som pannkaka men var Creps ..Mums vad gott det var ..
 Mysiga inredningen ..
 Tindra har exat lika ögon som Anders roligt när det syns så bra ...
Åkte sedan till Högklint ...Hållde på blåsa bort där på klippkanten "skratt" ..Nä nu tycker jag verkligen Våren sommaren kan komma ..
Högklint ..
 Jag o Tindra ..Glad tjej :-) ..

 Fy så blåsigt det var ...

 Somnade gott i vagnen efter en lång dag för liten <3 ..

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!