Tisdagen den 17 dec Jul belysninge !!!

Nu har jag äntligen fått upp all Julbelyssning här hemma .. Ungdomarnas rum får jag inte ta kort i men i övriga rum går det bra :-) ..
Visst är det mysigt ..
                                                                 Köket ...
Mitt sovrum med balkongljus i bakrunden :-)
Vardagsrummet ..
 Hittade en krans i vide ( ej riktigt) Satt den i en tavelram ..Bev lite annorlunda tavla / Krans
 Blev nöjd med den ...Längtar bara tills jag ska måla om i vardagsrummet ..Vill ha bort det svarta o ljust där inne nu ..Men än så länge får det vara som det är ..
Gillar att ha ljust lite här o där så fick bli en slinga även på tavel listen ..
Julgranen skulle behöva ha lite mer julkulor men eftersom det är så mycket småljus så kanske det får vara så ..
 


 
Rätt nöjd med granen som den är ..Även om det skulle vara så fint med vita kulor ..
 
Små killarna har ju en julkrans i sitt rum ..Så nu mera sover dom som änglar där inne ..

Och hallen är klar så nu kan jag snart åka iväg när lägenheten är klar ..Rätt dumt igentligen att fixa o sedan bara åka bort hela långa lovet...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!