Tisdagen den 27/5 .Sjuka barn , hårfärgning ,tvätt/städdag,Solglasögon !!!!

Redan Tisdag !!!
Tindras kläder för dagen :

Tänk ..Nu är det inte långt kvar till sommarlovet ..Har Iaf blivit klar med planneringen inför den ..Det kommer nog bli en bra sommar ..Nu hoppas jag bara på fint väder ..Tänk att man alltid är så beroende av vädret ..En regnig sommar är ju inget vidare ..Kan helt klart vara mysigt med lite regn någon dag men sedan vill man ha fint igen ..

Nå väl ..Åter till dagen .. Elias mådde dåligt på morgonen så han fick vara hemma med mig o Tindra i dag ..Och det gick jätte bra ..Han är så gullig med sin syster ..

Jag hade tvättstugan så blev mycket spring fram o tillbaka så var skönt att han var där uppe med Tindra under tiden ...Passade på att tvätta allt jag kom åt blev både gardiner o sofföverdaget ..Så fick bort många fläckar ..







Lite senare under dagen gick vi till affären ..

Dom hade någon Asiatisk vecka på Lidl så blev Räkchips ..




Tyvärr inte alls lika goda som dom man gör själv men helt ok ..Och liten smaskade i sig också ..Skönt Iaf att Elias redan mår bättre ..


Nu har jag Iaf blivit blond igen .Testade en ny slingfärg ..Super bra man drar igenom färgen med en borste ..Hur lätt som helst ..




.Inte klart än för ljust o för gult än så lite mer fix så blir det nog bra ..Måste bara låta håret vila immelan behandlingarna några dagar så får leva med håret tills det är klart ..

Vi 3 testade mina solglasögon ..Vem passar bäst ..Vet iaf vem som passar minst ..Jag hahaha ..
Tuffa Elias ..

Gulliga Tindra !!!!

Och så jag ...

I morgon blir det roligt att se om Tindra gått upp i vikt ..Ska nämligen på 10 månaders kontroll ..HerreJösses ..Tänk hon är redan 10 månader ..var ju alldelens nys jag fick henne ..Första året går alldeles för fort ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!