Lördagen den 14/6 Söder , Underjorden , Slussen ,

I dag är det äntligen Lördag !!!
 dag invigde jag min nya väska ..Visst är den snygg !!!! Matchar med solglasögonen mina ..Super nöjd över dom ...
Anders hade sett att dom skulle visa upp Underjorden vid Slussen ..Tänkte att det kan vara spännande för killarna att se ..Så vi åkte in till Gullmarsplan o parkerade ..Tänkte för en gång skull slipa leta efter parkeringsplatser ..Så blev en långpromenad över bron o vidare på Götgatan ..Killarna tyckte väl det var lite måttligt roligt ..Men sjjälv är jag bara glad så länge dom inte bara sitter inne o spelar ...
Väl framme vid Slussen så var det massor av folk o en väntetid på ca 30 minuter i kön ..O barnvagn gick inte att ta med så vi hoppade över det ...Såg utgrävningen överjord Ist ..Såg den här Strömmings matstället ..Gud vad gott !!!!
Måste jag testa någon gång .. Själv hamnade vi på det här Hamburgestället men det hoppade jag .. Killarna fick en Dinosariebok med klistermerken o självklart blev lilla syster klistrad hahaha ...
Tack mamma/paappa för den fina klänningen som Jimmie kom hem med till Liten efter hans tripp till Norrtälje med sina kusiner  ..En tidig Födelsedagspresent .. 



























































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!