Torsdagen den 29/5 Kristi Himmelsfärd , Värmdö , Lediga ,

Idag är det Kristi Himmelsfärd o vi var alla lediga ..
Tindra fick ( konstigt nog ) byxor för dagen :

Tog små killarna o Tindra o åkte t till Värmdö !!!

Rätt lustigt ..Har bott i Stockholm i snart 20 år men aldrig varit där ute ..
Så var dax att se lite av den delen av stan också ..
Killarna utanför Värdshusets butik ..Ja jag måste verkligen ta tag i deras hår ..Det växer som ogräs o nu är det för långt ..Ska testa min trimmer på dom så fort jag hinner ..

Så fint värdshus här ute på landet ..

Läg alldelens vid vattnet ...

Långt nu men kan tänka mig att här är det livat på sommaren ...

Så fint o lantligt var det ..

Fikadax !!!!

Kommer säkerligen åka ut ditt flera gånger ..
Jag o Elias utanför Värdshusets butik ..

Fin strand var det där ...Synd man inte hade bikinin med sig ..

Tindra mindre glad ..Kanske för att hon inte fick varken glass eller Munkar ..Skruttan då hahaha ..

Blev lite picknick med glass

 o Munkar .. MUMS !!!!

Var fint väder men blåste lite tyvärr men soldyrkarna dom solade glatt ändå o Elias konkade som vanligt runt på Tindra :-) ..

Åkte ut på krokig väg sedan ...

o såg på lite båtar efter picknicken ..

Stavsnäs brygga ..Anders inspekterar båtarna :-) ..

här var det en Lunchresturang o butik vid hamnen ..

Sedan bar det hem o börja fixa killarnas rum ..Ska nämligen möblera om där inne ..Hoppas det kommer bli bra när det blir klart ..
Tog in lite nya Syrener i vardagsrummet så nu luktar det så gott :-)

Inte mycket som luktar lika mycket skolavslutning som Syrener ..O snart är Avslutningen här ..






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!