Måndagen den 26/5 Hjälm , Syskonkärlek , Mörkhårig ,

Ligger lite efter med mina inlägg så ska försöka komma ikapp nu !!!
Börjar där jag slutade ..
Måndag !!!!! ..
Ny vecka ..Alltid skönt med ny vecka ..I dag har vi bara tagit det lugnt . Tindra är överallt nu mera så hon är mer uppe på saker än nere så den här hjälmen är superbra nu ..

Även om hon inte alltid vill ha den på ..

Tindras kläder för dagen :

Och lika söt som alltid blev hon såklart :-) ..

Så gulligt med Samuels stora Björn som hon har lyckades norpa till sig så fort killarna kom hem från skolan ..

Och inte alltid lät att hålla sig uppe hahaha ...

Så gulligt så fort dom kommer hem ( speciellt dom helger dom varit hos sin pappa )  skyndar dom fram till Tindra för att leka o gosa ..




Syskonkärleken är stor mellan dom alla ..Lite bilder från dagen ..Blev kyckling o ris till middag ..
Samuel hammnade självklart fort framför X-boxen "suck" ..Den här spelningen gör mig galen ibland ... Visst är dom snygga hans nya Puma Shorts ..

Blev kyckling o ris till middag ..

Jag försöker hålla nere på Ris så blev till att hitta lite annat man kan äta Ist ..

Mamma tycker jag är busig ..Vänta bara tills jag är 15 ..Tänker nog Tindra här "skratt" ..

Dax att börja ta tag i håret i veckan också ..Så snart är det mörka håret ett minne blått ..( Eller till nästa gång jag får för mig att vara mörk ) haha ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!