Bloggen ändras !!!!

Hej läsare !!!!!
Då jag ligger så mycket efter med mina inlägg här över så har jag kommit på att det går så mycket fortare att skriva först o sedan lägga in alla bilder efter varandra ..När man ska skriva under varje bild tar det sådan tid så får börja med det ..Tror att det ändå blir bra o man förstår ju ändå korten efter att ha läst texten först ..Blir även lite hoppigt med inlägg nu tills allt är inlagt  ..Hoppas ni hänger med även fast det blir rörigt !!!
Sedan skriver jag ju även mest till mig själv ..Glömmer allt o alltid roligt med en dagbok för barnen när dom blir äldre ...Men den som vill får självklart läsa o jätte glad för lite kommentarer om någon ser inlägg ..Blir lite roligare även fast det så klart inte är något krav ..
Gillar även visdomsord o ska bli duktigare med att leta reda på fina texter  ..Ska även ha lite mer inredning ,,Finns så många fina bilder på fina hem där man kan få tips o ideer ..Sånt jag vill komma ihåg o kunna gå tillbaka o se den dagen man ska fixa hemma ..även fast det mest blir en dagbok för mig o barnen ..Så först o främst ska alla dagar o bilder in som finns sedan får jag styra upp inriktningen på bloggen ..








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!