Onsdagen den 4/6 Mot Gotland ,Gotlandsbåten !!!

I dag blev det till att packa o fixa under dagen ..Tänk !!!!
Förstår inte varför jag alltid packar i sista minuten ..Spelar liksom ingen roll hur lång tid jag har på min väntar alltid in i det sista ..Skönt att jag hann tvätta upp allt i går ..Så nu är allt rent för barnen när mamma / pappa ska passa dom en dag ..Blev  mycket gos med Tindra när Mormor / morfar ville gosa med deras minsta barn barn men hon blev så blyg ..Man får hoppas det går över till nästa gång ..Resan över gick helt ok ..Var rätt trött så somnade till en stund ..Tur att vi var 2 så man kunde bya av med tt passa Tindra ..Hon är rätt ktiv nu mera ska krypa o gå omkring hela tiden ...Härligt det blir att komma till Gotland igen ..Var en hel månad sedan vi var här ..





































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!