Onsdagen den 28/5 BVC ,Tidningar , Foton ,

Så var det då da för 10 månaders kontroll !!!
Tindra började dagen som hon alltid gör tar det lugnt medans vi andra springer omkring o letar kläder o krigar om toaletten o badrum ..

Isa är värst med att ta tid på sig på morgonen ..Måste vara att hon är tjej ..Killarna är mycket snabbare ..Kanske ska börja lägga frram kläder till 14 åreingen också som jag gör till dom 3 minsta hahaha fast det tror jag inte kommer fungera ..Tndras kläder för dagen blev dom här ..

Mot BVC !!!!

Väl framme på BVC lekte Tindra lite ..Så nytt o fint där eftersom  dom  nyligen flyttat in i dom lokalerna ..

Dom håller på o fixar mer saker på väggarna så kommer säkert bli riktigt mysigt när det är klart ..Dom har även en liten hörna där man kan lämna kläder o hämta kläder gratis ..Så gjorde lite fynd i dag också ..

Tindra bara älskar att leka där med leksakerna ...




Leka är alltid roligt tycker Tindra ..

Rolig lampa

Läkaren gavTindra klosar o så sa hon att hon lära heämta en sköterska ..Började smått fundera vad Tindra hade för fel ..men tänk så fel jag hade ..Sköterkan var på praktik där o Läkaren tyckte att Tindra var Exenplarisk för sina 10 månader o exakt där hon skulle vara inte för sen eller för tidig ..Dom ville filma henne ( i utbildningssyfte ) men hade ingen filmkarma så blev ingen film ..Vad glad jag blev ..Tänk vad allt kan vända jag som blev så orolig o så var det bara porisitvt .
Blev lite nya tidningar hem också så gissa vad jag gjorde någon timme :-) ..

Blev lite mys med alla för Tindra som vanligt på kvällen ...




På kvällen ville Isa att jag skulle hjälpa henne med kort ..

Visst blev hon fin ..Min stora tjej ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!