Torsdagen den 12/6 Älvsjöbadet , Kusin Oskar , Fotografier

I dag är första dagen på lovet ..Det fick självklart bli till att ge sig av mot något bad i närheten ..Valde Älvsjöbadet ..Eftersom Barnens kusin Oscar är hos oss i dag o kommer även i morgon så får man se till att göra något ute eftersom annars sitter dom bara o spelar
 ..Fast han gillade inte att bada kom det fram ..men var nog lite roligt att se på mina badkillar också ..Vi gick o hämtade Tindras fotografier på Förskolan i närheten innan också ..Hon blev så söt på korten ..En riktig sommar flicka .. Nu har vi även bevis ..Är inte bara Jesus som går på vatten ..Det gör även Elias hahaha ..Mina killar är mer under än över vattnet ..Tyvär började det regna så blev till att skynda sig hem ..Han inte långt så blev T-banan hem för mig , Tindra o Oscar ..Roligt att Samuel har en egen t-bane vagn ..Håller med ett av dom finaste namn som finns ..
Eftersom jag alltid ( eller oftast vissar Tindras kläder så tyckte killarna attt jag minsann någon gång även kunde ta på deras kläder ..Så blev 2 klädkort i dag :-) ..
Jag , osminkad eftersom vi skulle sola o glada Tindra ..
































































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!