Söndagen den 15/6 Sol , Jordgubbar , sommarmat , Hägerstensbadet , Skolan

I dag är det en lite sorglig mat ..Mina (små ) killar åker till sin pappa i 2 veckor ..Fy så trist !!!!
Men samtidigt så kan det vara roligt för dom ...I väntan på att pappa deras skulle komma spelade dom ..Hmmmm som vanligt ...Så nu är bara äldsta Jimmie o minsta Tindra hemma ... Jag började röja i en garderob ..Blev3-4 stora påsar ..Skönt att röja bort o göra plats för nytt ..Nu har ju äntligen reorna börjat ..Fast ska nog inte köpa så mycket ..Får se ..Var ute lite i går o såg på höstjackor på Po.p ..Halva priset nu ..Så rätt ok rea ..Eller hur ..Var sol i dag så vi åkte till Hägerstensbadet ..Var inte mycet folk där ..Vad gör alla människor om dagarna ..Skumt !!! Fast glad blev vi som slapp trängas .. Blev till att börja ladda lite i dag inför Midsommaren med jordgubbar o Sill o potatis . Mums !!!
Har även hittat en skola nu ..Äntligen ..Efter mycket letande så har jag entligen hittat en som passar mig perfekt ..Kommer att kunna läsa 2 utbildningar där samtidigt .. Blir på distans så då kan Tindra vara hemma längre med mig o lagomt till nästa Juni kommer jag vara klar .. Ska berätta mer om skolan senare när jag har gått på den ett tag ...

























































homestyling_front_modul2_icon
deko_forside_modul6_icon









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!