Söndagen den 29/11-15 reser hem !!!













I dag var det dags att åka hem från Sandviken ..I morgon är det skola ,Förskola o Jobb igen ..Jag försökte mig på hemsidan igen men får ingen ordning på den ..Jimmie ska hjälpa mig så jag äntligen kan komma igång riktigt ...


Isa skrev klart sina inbjudningar till tjejkvällen på Fredag ..Man får hoppas det kommer några för hennes skull ...


Hände inte mycket mer än att fixa inför veckan som kommer ..

Testade att ha stjärnan i köket gick bra i ena fönstret ..men inte i andra ..Så dom får vara i Isas o Jimmies rum som jag tänkt från början ..Men mysigt med julbelysning ..






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!