Onsdagen den 25/11-15



I dag var det en vanlig dag jag satt o grejade med datorn o fixade en massa o ungdomarna /Barnen gick till sina skolor o förskolor ..Isa på G till skolan ..Hon kör sin egen stil hon ..Rolig Iaf att hon vågar ..Fast hon vill börja färga håret o tatuera sig o göra en massa hål i näsan o överallt ..men är rätthård där ..Färga håret är en sak ..Bara färga tillbaka om man ångrar sig men att Tatuera sig är något man gör för livet ..Visst !!! Man kan ta bort det men koster o brukar bli ärr efteråt ..Så det får hon allt vänta med ..Kanske kan sträcka mig till ett litet hjärta eller blomma ..men något sånt vill inte hon ha så då blir det nej ..Elak mamma haha ..Om 3 år så får hon bestämma själv ..



Jag ser efter snön som aldrig kommer i en av minna pausar ..Göra hemsida är inte riktigt min grej ..

När jag ledsnat på datorn ..Som inte gör som jag vill Grrrrr ..Så började jag fixa i Tindras rum Ist ..Mycket roligare ..Och på tiden att hon får upp sina saker nu ..

Så var slottet klart o redo att leka med ..

Mysigt blev det ..




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!