Söndagen den 6/12-15 Brunch o Julfix !!!!

I dag blev det en sväng till Ikea ..Känns som jag alltid är där "skratt" o kan ligga något i det ..Blir så när man har mycket som fattas till rummen ..Fick ju lite fler rum nu att inreda ..Fast i dag blev det mest bara för att äta Brunch o se på julklappar ..Tindra avgudar brunchen o så billigt ..Så passar oss perfekt ..








Matglada tjejen .. :-)




Ja mamma ska också vara med tycker Tindra ..Mamma håller inte riktigt med ..

Hmmm vad ska jag nu ta för mat ?!!!!

Hon har blivit så duktig nu med att äta med kniv o gavel o även med vanligt glas ..Även om vi på morgonen fortfarande kör välling i nappflaska ..

Ja jag kan

är ser ni jag kan visst dricka med sugrör ...

Köpte in en jätte fin tjärna i ljusrosa

Gillar vimpeln också ..Ska nog köpa in flera såna ..

Och Pompoms är alltid fint ..Dom rutiga gardinerna hittade jag på Ikea ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!