Torsdagen den 19/11-15 Målning av Brudkista !!!






I dag blev det en rätt lugn dag på eftermiddagen när killarna o Tindra kommit hem började jag måla Brudkistan ...Slutade med att killarna tog över o målade den Ist .. Så nu har jag bara kökssoffan kvar att måla ..Fast den tar jag i helgen ...





Soffan jag fyndat på Blocket ..Ska bli svart ..Tyvärr åkte en del av när vi fraktade hem den så får försöka fixa till den delen sedan ..Eller så tar jag bort den andra delen så kanske det inte märks när den är målad ...

Fikadax för målargänget :-)

Handlade in några Advends stjärnor till fönstrerna i Isas o Jimmies rum ..

Och Julen börjar komma mer o mer här hemma ..

Tindra !! Del lilla rackaren ..Hittade sin julklapp så gissa om hon blev glad ..Hmm själv får vi hitta på någon ny julklapp till henne ..

Fram o tillbaka går hon med vagnen ..Gulligt Olika som får åka med ..

Målning på G...




Mina hjälpredor  :-D ...




Den minsta fick vara publik ..Lite liten än att måla med riktig färg inne tycker ja ..

Men Samuel o Elias kämpade på bra med både pensel o roller ..

Tills Tindra blev ledsen så då blev det till att rita med lilla syster Ist ..Dom är så gulliga mot henne jämt ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!