Lördag den 28/11-15 70 års fest för pappa !!!

Startade dagen med att åka in till Sandviken ..För att handla blommor till pappa ..




Julen hade kommit hit också ...

När blommorna var klara gav vi oss hem till mamma o pappa igen ..Fixade till blomsterarrangemanget ..Sedan var det dags för 70års festen ..

Dukat fint




Fixarna ...

Väntan ..Patrik Oskar o simon ..

Michel o Elias ..

Simon o Oskar ..

Mitt lilla blomsterdekorationen ..







Anders o Tindra ..

Jag o Patrik ..


Bål ..

Jimmie o Tindra ..

Isa ..

Elias o Tindra spelar piano ..

Skoj tyckte Tindra ..

Det här kortet gillar jag ..

Sedan försökte dom sig på att göra ett gruppkort med alla kusiner o Mamma o Pappa ..Gick väll si så där ...

Inte skoj tyckte en en liten i mitten ..




Pappa ..

Birgitta ( faster) . Lars-olof o pappa ..

Tindra ..

Anders ..







Isa

Min mobil är så dålig så lånar lite kort från syster yster ..













































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!