Onsdagen den 2/1.15 Dax att klä granen !!!!



Detta mörker !!!!
Var så mörkt som att vi gick upp o gick ut mitt i natten när jag lämnade Tindra på Förskolan ..Och då var kl 7.20 ..Lite snö skulle göra mycket nu ..Och visst är man trött också ..Hela tiden känns som den lilla stunden solen är uppe o det är ljust måste man vara ute o ta vara på ljuset





Vid kvart i 8:a så kom Iaf solen upp ..Så fint ..

Blev en sväng till Ikea idag ..

Dom höll på göra om inne på barnens avdelning ..Blir flera barn rum där nu ..

Roligt när dom visar även för större barn ..

...Vi började Iaf klä granen ..Tänkte köpa en till gran hittade den här billigt på Dollar Store i Sandviken ..Riktigt fynd tyckte jag tills jag såg hur den såg ut ..Halva grenarna är bara stålställning ..Inte så fint ..Så den här får vi ha i köket så länge .. Tindra är så duktig med motoriken o fixar o donar så mycket här är hon inne o klär granen ..Dom övriga tyckte väl det var roligt en halv sec sedan blev datorn o surfplattorna osv roligare .. Här står hon o granskar om kulorna hamnade rätt..

Och glitter ska på också ..

Den här tjejen hon kan hon ... :-)

Och hjälpte mig med trådar också på kullorna ..Det var lite svårare det ..




Den här tjejen hon var mer intresserad av datorn hon ..




















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!