Måndagen den 30/11-15 Farsta ,City !!!



I dag hade jag rätt mycket att uträtta både i Farsta o i City ..Passade på att handla lite smått hem som dom där Vimplarna till Tindras rum .. Elias trivs inte alls i sin skola längre så vi får se om det bli bättre Iaf så blir det bytte till den gamla skolan ..Jobbigt när det inte blir bra o dom saknar sina gamla kompisar ...Så det är lite kämpigt varje morgon nu att gå till skolan för honom ..Stakarna ...

Jul i vårt hus o så här ska det absolut inte se ut ..Bara tillfälligt haha om man ändå bara kunde ställa upp o så var det bra sedan ..Nä !!! då ska jag flytta runt ändra o tillslut efter många rundor blir det som jag vill ..Hopplöst ja vet ...

Hittade lite roligt i Farsta ..Dom här skulle passa för Isa till alla hennes ringar o smycken ..

Kaklet i köket är så hemskt så funderar på att köpa såna vita ..Så man överlever att ha kvar köket ett litet tag till ..Anders ska bort några dagar över nyår så då kan jag passa på .. :-) ..

Så snyggt med såna här lampor eller ska man säga stora glödlampor :-) ...

Frukttorget var det fart i som vanligt vid Hötorget ...

Och blomsterhandeln var i full gång ...Såg att dom hade fått in Troll Hassel så gissa om jag ska köpa det när julen är över ..

I väntan på Bussen vid Gullmars gick jag in i den här fina Blomsteraffären ..Visst är det snyggt med Kristallkronor .. Vill ha ..Blir säkert någon fejk variant från Ikea först men nån gång ska jag slå till o köpa en riktigt stor o dyr en

Så mysig blomsteraffär ..

Vimplarna hamnade i fönstret ..



Syskongos Isa o Tindra <3 ..




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!