Söndagen den 22/11-15 Stressig söndag !!!!



I dag blev det en dag är det var mycket att göra ..Men det kan jag skriva om längre fram ..Hann Iaf in o köpa nya vantar o mössa till liten ..Allt hade blivit för litet eller så hittade jag inte änns på det när jag letade efter alla vinterkläder från förra året .. ..Det sista stämmer nog mest haha ...Hittade det här gulliga setet ..Ljusrosa o med rosett Kunde inte passa henne bättre ..



Visst blev hon fin i nya mössan ..

Och rätt skönt att hon tycker det är ok med mössor ..Värre med vantar ..

Och hemma börjar det bli mer o mer rött ..Fast blev lite för rött för mig ..Så duken åkte bort fort ..Men först så fick jag en liten lässtund med en favorit tidning :-)

Trässoffan/Kökssoffan fick prydda våran framsida ..Blev inte alls nöjd men Iaf bättre än tidigare



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!