Fortsättningen på tisdagen den 2 :a Juli ..Hallen ,tyg osv !!! ..

I dag blev det att sätta igång fort ..Blev en sväng att handla in små grejor jag glömt dagen innan .. Fick muta killarna som vanlirg för att få dom bort från sin data o X-box värld ..Fattar inte nöjet att sita i tim o spela spel ..Skulle bli galet raslös av det ..men så är det inte för dagens barn o ungdomar ..Tyvär ..Men på sommaren ska man vara ute ..Iaf enligt mig ..Nog om det ..
Lite bilder på hallen som den såg ut ..Tidigare .. Svart o vit ..
Hatthylla från Indiska ,Skohylla från Ikea ..Båda målade av mig men inte beslagen ..Spegeln loppis fynd ..Svarta  Kuddar från Granit ..
 
 
 Tråkigt men har fungerat ..Om man inte tänker på eländet ..
Så hemska dörrar ..
Någon elefant tavla från Indiska lika så hängaren ..Hade en period när jag älskade Indiska ..Vilket jag fortfarande gör ..Men Elefanter ..Hmm kanske inte riktigt min stil i dag "skratt" :-) ..
Dax att börja måla ..
Och så lite Tyg fix  ..Inte lätt för någon som varken har en sy maskin eller händig på att sy ..Men skam den som ger sig ..
Blev rätt mysigt med all tyg o målning så passa på att tända en massa ljus o ha så där riktigt lungt ..Man bara kan få när änglarna  sover ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!