Onsdagen den 3 Juli ! Inredningsdax :-)

Vaknade tidigt efter en rätt sömnlös natt "suck" ..Men det gjorde inte så mycket när jag fick göra det bästa jag vet ... Inreda :-) .. Finns inte mycket som slår det ..Kanske göra blomsteruppsättningar ..Ja !!! dom ligger på topp båda ..
Så lite bilder på min nya hall ..Inte lätt att få ett litet utrymme att verka luftigt men har försökt få till det .. Lite bilder på nya halllen ... Bara älskar det ljusa nu ..Så i den här takten kommer allt svart försvinna från min lägenhet ..Målade hatthyllan vit även beslagen för att få det så ljust som möjligt
Tyget har jag fyndat på Loppis ..Fick massor av tyg för 50 kr ..Gillar stort ..O så fint med randigt nu på sommaren .. Hittade även dena snygga filt ..Ser helt ny ut ..25 kr ..Inte dåligt alls ..
 Fick en kudde över efter min sy konst så den hamnade i korgen ..Kan alltid komma till andvändning någon gång ..
 Blev till att måla dörrarna vita och säta upp tavel lister över ..Där kan man ha massor av tavlor utan att det blir rörigt ... Annars är jag inte mycket för att ha foton framme ..har snart 5 barn men korten på änglarna går att räkna snabbt här hemma ..Har dom i Album Ist eller nu för tiden har man dom på datorn .. Fast saknar det här med Album ..
 Blommor o blommor ..Kan inte leva utan dom ..Även om dom här bara är fejk ..Det enda som fungerar i detta mörka rum utan fönster ..
 Känns så mycket större ..Nu har jag sådan lust att börja med vardags rummet ..Har hittat en sån fin soffa ..Ska hålla mig till dom ljusa färgtonerna nu i rummen..Svart är urr snyggt men man tröttnar ..Har både vardagsrum o sovrum i svarta väggar ,,  vill nu ha vitt vitt vitt o lite andra ljusa färger ...
Så det var den hallen ..Nu på nästa Rum som ska förvandlas ..
Trevlig kväll ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!