Söndagen den 7/7 Killrummet börjar bli klart :-)

I dag har jag kunnat börjat fixat lite i killarnas rum ..Inte alls klart men en början ..Väntar på en bokhylla o lite annat smått ..Men börjar Iaf se ut som ett rum :-)
Samuels säng på plats .. Blir till att köpa nytt skrivbord o lampa till honom ..
 Hittade så gulliga rislampor på Ikea ..Passar perfekt där ..Bland riddarborgarna och lego ..Som min 9 åring fortfarande leker med ..Till min stora glädje :-) --
 Prins kudden hade dom när dom var små men svårt att slänga o lite små minnén kan vara roligt att ha kvar .. Dom blå blomkrukorna kommer det självklart bli blommor i ...
 Elias säng ..Fattas sänglampa även där .. Och ett nytt skrivbord står på inköpslistan ..
 Borgen blir kvar ..Är fortfarande en favorit för 9 åringen ..
 Kommer bli mattor och en bokhylla som skärmar av rummet .. Och självklart även tavlor osv ..Så blir fler bilder på det färdiga rummet längre fram ..
Trött efter allt fixande ..Men skoj är det :-) .. Snart har jag bara 2 rum kvar men kommer bli så mycket lättare när bebisen kommer :-)

Trevlig Söndag !!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!