Fredagen den 12/7 Vattenlandet i Kneippbyn !

I dag vaknade vi tidigt för att hinna med en heldag i Vattenlandet ..
I Kneippby på Gotland :-) ..

Killarna hade längtat efter den här dagen o nu var det äntligen dax .. Anders i Fritt fall ..
Dom hade satt ditt lite palmer här o där så man fick känslan av att vara utomlands ..

18 Vattenrutchbanor o en massa pooler ..Så gissa om dom hamnat i vattenparadiset ...
Elias i åk tagen :-) ..

Jag sj fick nöja mig med att sola .."suck" ..Inte lätt för någon som blir barn på nytt när det kommer till vatten rutschkanor .. Här jag T och Elias ..

Men roligt att se små killarna ,Anders o alla andra ha super skoj Iaf o jag fick fixa solbrännan lite ..Inte dumt det heller  skoj Iaf :-) ..Lite vila blev det melan varvän även för killarna ..
Blev en varm blött o rolig Fredag för oss alla ..O snart är vi tillbax ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!