Lördagen den 6/7 Syfix i Vardagsrummet och Pizzamys med små killarna !!!

I dag har jag hållt på och målat killarnas rum .. Från svart till vit o slutligen ska det bli ljust ljust blått ..
 Trött efter allt fix här hemma ..Ser fram mot att få riktig semester snart utan en massa måsten o fix ..Även om jag älskar att inreda så är målning inte min grej ..Bara ett onödigt ont .. Mina stora stora fötter nu som sväller för var dag som går :-( ...

 Har även fixat lite dukar och kuddar till vardagsrummet även lite gardiner .. Blev tyg över efter hallen så tänke göra något av det .. Blev rätt ok med blått i vardagsrummet tillsammans med det vita o svarta ..Passar nu på sommaren :-)
 Blev pizza myskväll i dag ..Så behändigt med den här pizza mixen ..
Klar inte snygg men såååå god .. :-)

Trött kille som väntar på att myskvällen ska starta :-) ..
 Pizza mys med bara onyttigt ...

 En sista bild på lite nya kuddöverdrag osv ..Så nu har jag beställt syjobb av mamma min ..Som ska få sy ihop allt .. :-)
Trevlig Lördag !!!! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!