Tisdagen den 2 Juli .Loppis .Loppisfynd och målning av hallen ..

Var konstigt nog så pass pigg så gav mig av på en promenad till Högdalen o Loppisen Andra Varvet !
Hittade så fina saker ..Om man skulle haft lite större så hade jag gärna kommit hem med alla dess möbler ..Sminkbord ..
 Skänk så fin men skulle bli hundra gångeer finare med vit färg ..
 Vem kan motstå det här ..Vit färg så skulle den passa perfekt i mitt vardagsrum .. :-)
 Fast favoriten blev den här ..Helt un derbart Sminkbord ..Skulle vilja ha i mitt sovrum ..Men finns inge plats nu när lilla hjärtat kommer ..

Fick med mig lite tyg o smått som jag ska ha till hallen min .. Hoppas det kommer bli som jag har tänkt det ..Vill ha riktigt ljust och luftigt i min mina hall ..En svår uppgift men det ska gå ..
 


Ser inte mycket ut nu en kommer bli fint ..Bara in i tvättmaskinen sen börja sy till kuddar o övrigt ..
Sen var det att ge sig ut mott badet med killarna .. Mina vatten djur "skratt" :-) ..

Blev en snabbis då jag ville bli klar med målningen i hallen ...Längtar efter jag kan börja med det roliga ..Inredningen .. Nu ser det mindre trevligt ut där ...

Trevlig Tisdag ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!