Tisdagen den 9/7 Visby MVC och Visby ,Högklint !

I dag hade jag tid till MVC i Visby .

 Kändes lite lustigt att gå dit men kände mig redan hemma då sköterskan var från Stockholm ..Allt var bra med Bebisen o nu är den redo att komma ..Så bara att vänta o se ...Men är några veckor kvar så den får gärna stanna i magen så länge killarna är med mig här på Ön ..

Har gått upp ett kg till nu ..trodde det skulle vara minst 10 kg ..Känner mig som en väldigt STOR människa nu :-( ..Allt som allt så är det runt 14 kg nu ..Inte så farligt .. Blev en sväng in till Visby sedan med killarna .. Dom förstår inte riktigt Gotlänska trots att dom hört Anders nu i ett år ..
 

Var en underbar dag med sol o allt o vad mycket turister det kommit till Ön ..
En så stor skillnad från för en månad sedan när jag var här sist ..Mysigt !!!
 
                        Underbara Rosornas stad ...
 Elias inne på La Vie ..Blev något fel på min mobil så alla kort blev dåliga ..Tyvär ..
 Mot nästa inrednings affär ..Så trevliga personla där ..Stockholmare ..Förstår inte varför folk har onda ögat på oss Stockholmare ..Vi smo är så trevliga "skratt" :-) ..
 Underbart fina saker ..Elias med en jätte mysig Nalle björn :-) ..
 Kan man mer än avguda New England stilen ..
 Så fint med alla blommor ..
 Sedan blev det en sväng till Kränku o deras goda Klubbor ..Ska köpa hem lite Te sedan ..Underbart goda smaker där ..
 Efter som solen sken så ville vi inte missa en soldag ..Så blev en sväng till Stenstranden vid Högklint ..Killarna var lyriska över alla fina stenar dom hittade

Trevlig Tisdag !!!!

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!