Fredagen den 19/7 Kränku , Visby hem till Stockholm

Lovat killarna en sväng till Kränku

 innan vi skulle hem så fick bli till att ta det innan färgan hem gick .. ..Gilla den gamla stilen där .. Dom här godis skålarna är ju bara så gulliga framme vid disken ...
 Killarna Valde klubbor ..

själv var jag mer intresserad av alla goda teer dom har .. Kräm Rabarbers Te måste jag bara testa ..
Stockholmarns ungdomar med mycket pengar lever gott fortfarande i Visby .. Rätt skönt att åka hem nu .. Limon lite här o där ..Vit här utanför Kallis ..

 Massor av lux båtar ..
 Rosa Limon .. Ska jag vara ärlig så tycker jag att rosa Limo enbart ser billigt ut .. Men smaken är olika "skratt" .. O tur är väl det :-)  .. Festen fortsätter här ..
 
Själv ger vi av oss mot kvällsfärgan o hem till Stockholm igen ..
 


Blev en tidigare tur än sist när vi åkte så killarna orkade hålla sig vakna hela resan .. Blev film för dom o alla andra barn där ..
 

Så fint på himlen när vi närmade oss Nynäs ..
 Det var den resan för den gången för mina killar ..Sj är jag snart tillbaka på ön .. Utan dom "snyft" ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!