Lördagen den 13/7 Fårö !

I dag blev det till att åka

till fina stränder på Fårö ..
Båtten över ..
O jag med den STORA magen ..Börjar mer o mer likna en Valross "suck" Allt sväller nu i värmen fötterna är snart dubbelt så stora ( känns det som men Iaf nån stl större ) o ringarn är bara att glömma för länge länge sedan  .. Måtte bebisen komma snart ..
 
Här mot en strand .. Minns tyvär inte namnet på den ..

 Helt sagolika stränder ..Inte många ställen i Sverige som slår dessa ...
 


Som tur är så har jag en solstol nu så jag slipper sitta eller ligga på en filt ..Det skulle jag inte klara länge nu i den här storleken ..

Man blir frågande hur alla som är stora orkar med vikten  .. Beundrandsvärt .. Själv börjar jag fundera om jag kommer någonsin bli mitt vanliga smala jag ..Här jag för ganska exakt 1 år sedan i Visby ..

Blev Iaf en underbart dag med sol picknik o bad hela långa dagen ..

En riktig mys Lördag ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!