Fredagen den 17/1 ..Ralph lauren , Globen , Myskväll o Po.p Baddräkt !

I dag åker mina äldre barn/ ungdomar till sina pappor så efter en hektisk tim blev det öde hemma ..Bara liten o jag blev kvar .. Blev till att fixa i ordning Tindra ..Hon är för go i sin fina Ralph lauren overall ..Som en liten Michelingubbe ..Hjärtat då <3 ..

Gav oss av på ärende ..hade rätt mycket att fixa så blev till att ge sig av mot Globen ..Hann med en snabb lunch på Mcdonalds.. Blev kycklingbitar i Sötsur Sås ...
Här Tindra o Anders ..
  
Hittade även en sån gullig baddräkt från Po.p ..Jag bara älssssssssssssskade deras kläder när Samuel o Elias var små ..Nu är jag inte lika inne på allt randigt ..Fast lite ibland är ju gulligt även till små prinsessor :-)

Provning innför sommaren :-) ..

När alla ärende o farande över stan var klara så åkte vi hem o hade myskväll ..Ska ge ett tips som jag fick i går från Nyhetsmorgon ..
Istället för att koka Broccoli kan man marinera det i olja o citron ..

Låt Broccolin stå o dra in oljan o citronen i (bara) 5 minuter ..Den blir krispig ..



Klart ..Nästa gång ska jag testa med någon annann krydda Ist för Citron ..



Våran myskväll . ..Trevlig kväll /natt ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!