Torsdagen den 23/1 Inne dag Byrå ,kläder osv ..!!!

I dag skulle jag ha varit iväg o köpt nya pulkor till barnen ..men efter en natt med en liten prinsessa som vaknar (massssssssssssssssssssssssssssssor ) av gånger under natten så var jag så trött ..Blev en inne dag Ist ..
Började röja i garderober ..Dax att börja se över vår kläderna ..Gillar att vara ute i tid ..Tindras kläder har jag sån ordning på ..Har hennes stl som hon använder nu på stora mitten hyllan o på överhyllan kläder hon snart kommer använda ..Perfek ..Hinner köpa in o se över dom kläder hon kommer ha . Ger mig tid att köpa på rea o fynda det hon behöver längre fram ..

Lite kläder som Tindra växt ut som hamnar i hennes låda ..Spar många kläder första året av barnen babykläder ..Så alla mina barn har jätte gulliga kläder som dom får när dom får egna barn ..Om dom nu vill ha dom då ..Vill säga :-) ..

Åter till Garderober/byråer ..
Vill köpa nya garderober eller gärna byråer till Samuel o Elias ..Där ligger allt huller om buller ..Vill ha lika där som hos Tindras kläder  .Så jag ser vad dom behöver ha längre fram ..Har bara inte bestämmt mig vilken av dessa det blir från Ikea " Malm"  ..Den här som står brevid varann kan vara bra så killarna kommer åt alla kläder bra ..

Dom delar rum o har inte så stort så kanske den blir för bredd ..Så Isf kan det vara bättre med den här ..På högkant Ist ..

Den här fina lilla byrån funderar jag på att köpa till hallen ..

Finns på Jysk o skulle vara perfekt till alla vantar , halsdukar o mössor ..Blir ett gäng här hemma kan ja lova :-)  ..O självklart slänger bara ungarna dom på bänken där i hallen men snart kommer dom inte undan längre Grrrrrrrrr !!!!! ..kommer stå där som en polis tills dom lär sig "skratt" :-D ...
Medans mamma röjer lekte Tindra ,,Hon har lite ont nu med tänderna så går lite si så där med att hinna allt man vill här hemma ..Hoppas snart hon börjar må bättre.Hon är glad när det inte gör ont Iaf ..

Hann Iaf tvätte ..Sii så där 9 tvättar ..Så försöker vara så effektv jag bara kan ..Dom korta stunder det är lugnt ..Härligt med ny tvättade sängkläder :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!