Fredagen den 24/1 Benvärmare , Lugg , Hårfärg , Tulpaner o Tacomiddag :-)



I dag är det äntligen helg ..Självklart valde jag rätt dag att åka in till stan för att byta kläder ..Som alltid blir det fel storlek,färg osv när inte barnen är med .. Blev Iaf rätt tillslut efter några rundor i olika butiker ..O hittade lite gulligt på Rean ..
  Foto Foto
Jätte sötta Benvärmare till Tindra ..Lika som Isa har :-) o fotbollsstrumpor till killarna :-)

 
Älskar när man kan hitta lite fynd för bara några 10 or .. Isa o jag passade även på att ha en liten tjejdag i dag på eftermiddagen ..Åkte o åt sushi något som vi båda gillar massor :-) ..O hon vile klippa lugg så nu ser min äldsta dotter ut så här ..Sj ska jag färga min utväxt o ja jag gör det själv ..Skulle aldrig slänga ut massor för att färga lite utväxt ..Är lite fix o trix ..
 
Blev en liten sne bild men får gå bra ändå ..
Köpte även in Tulpaner ..
Johanna Qvists foto. Johanna Qvists foto.
Så nu är det Vår Iaf inne ute är det så mycket vinter det bara kan bli .Brrrrrrr !!!!! Fast skoj för barnen så klart :-) ..
På kvällen blev det också Tacos middag som alltid på en fredag med barnen "skratt" ..Mums så gott !!! O jag syndade massor från min diet :-D ...
Johanna Qvists foto.  Johanna Qvists foto.
Trevlig kväll läsare !





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!