Söndagen den 19/1 Målningen klar !!!

ÄNTLIGEN !!!!
Har jag målat klart :-)

Bara lite som ska fixat ..Liten ska få en sänghimmel o lite mer målarfärg på en del lister men i stora drag så är det klart ...
Nå var tycker ni blev det bättre eller ?!!!!
Bilder på mitt gamla svart sovrum !!!
Gillade det svarta också ..
  





Nu ser det ut så här !!!

Eb annan vinkel av sovrummet ..Känns lite som att man går in i ett ljusrum när man är där ..Är nog bra mot vinter sjukan :-) ..  




















Sj är jag hel nöjd o kommer bli så bra när sänghimmel kommer över spjälsängen ..
Nu bums i säng i mitt vita sovrum ..Go natt !!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!