Tis 14/1 Min dag ...



Nu har vi börjat komma in i rutinerna är hemma igen ..Även om barnen/ungdomarna har svårt att komma i säng o upp på morgonen ..Men någon vecka till så funkar det också igen ..Sj är jag otroligt trött nu ..Kämpar på med min LCHF mat ..Fick starta om med allt efter all ´julmat ..gick upp massor o vägde mer efter julen än månaden innan ..lite ledsam .. Men nya tag o snart kommer våren ..Har även börjat brodera nu på kvällarna så har helt data förbud kvällstid ..Får se hur det går ..Hade inte broderat sedan jag gick ut 9:an så tar sin lilla tid "skratt" ..Men jätte roligt :-) ..
Ska även försöka göra fler uppdateringar här över en morgonhälsning o en uppdatering från gårdagen blir det dagligen ..Har även massor av bilder från jul o nyårshelgerna som jag ska uppdatera undan för undan ..
Ps: Ett tips ..har sprutmålat mina stora julkottar vita ..Gick jätte bra att ha kvar dom i nätt påsen medans man sprayar ..Så slipper man fär på fingrarna :-)
Lite bilder från tisdagen :-)
Gos tindra



Lunch
Foto: Dagens LCHF Lunch avklarad " Mummmms gott var det .. :-) .. nu ut o ta tag i alla måste för dagen ..
Trevlig fortsättning på Tisdagen vänner !!!
Broderidax





När pappa är borta tar liten över sängen :-) ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!