Onsdagen den 15/1 Mat , promenad .

I dag blev en dag hemma ..16 åringen hade sovmorgon så fixade en milk shake till oss o själv äter jag massor av nötter o frön varje dag ...


Tindra har verkligen börjat gilla att äta o då helst med händerna ..
 

 Håller på röjer här hemma innför helgen målning här hemma o fixa sovrummet ,,,
Hann Iaf med en promenad ..Så dumt med mina vagnar enna är perfekt liten o behändig o Tindra vänd mot mig men små framhjul eller fasta vinterhjul ( avskyr fasta hjul) ..
Eller min andra vagn ..Som har 3 stora hjul..Perfekt på vintern men tyvär inte lika mysigt till Tindra o hon kan bara sitta framåt ..Så börjar se mig om efter en ny vagn ..


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!