Fredagen den 18/11-16 Ikea , Julstämninng, Löshår och Fejkspis !!!






 H.Ä.R.L.I.G.T !!!! Äntligen är det fredag !!!!
Är nog bästa dagen på veckan ..Vi åkte ut till Ikea i dag och köpte in såt jag behöver till Julen ..Har ju bara 3 proppade kistor hemma med Julsaker ..Men julsaker kan man aldrig få för mycket av ..Eller haha ...
                                                                                                                                                                         
                                 
                                                                



Började på Ikea ..Men vanliga brunchen ..Ja det här med LCHF kost ..Vet inte men blir lite för mycket fett för mig så går mer upp i vikt än ner ..Och nu till jul är det lönlöst att hålla på med dieter ..Man får börja röra på sig lite mer Ist ..Rätt skönt att inte behöva bry sig om allt man äter ..
Hann nog med dom flesta butiker men blev bara kort på tygaffären ..Så mycket fint man kan sy o sticka ,för den som kan , vill säga





 2 såna här fick jag med meg hem ..Får se om det blir en sån advenskalender till killarna eller en annan ..Var Iaf en rolig sak ..O så lätt att bara sy upp fickorna till små paketen
Fick sån lust att sy en kudde av det här lurviga tyget ..








 Hade man inte julkänsla innan så fick man det där inne ..
Jag har hittat 2 öppna spisar så snart så har vi en sån här hemma också ..Den andra får jag vänta med till efter jul ..Eftersom Julgranen tar upp den platsen ..
 Saknar mitt långa fejk hår ..Kanske dags att stoppa i ett gäng igen ..




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!