Tisdagen den 22/11 Träning , Tindra ..Plus återblickar !!!

Så var det Tisdag !!!
Swichhhhh går tiden ..
I dag passade jag på att äntligen ta mig till gymmet ..Kändes rätt ok bara man är där ..Även om jag nog aldrig kommer bli en riktigt gym fantast ..Sånt där nödvändigt ont kan man kalla det ..Ska verkligen försöka hålla fast i träningen ..Blir ju bara viktigare o viktigare ju äldre man blir ..

Steppen passar mig perfekt eftersom  löpning på rullbandet gör att jag får ont i dagar efteråt ..Trist men sant ..Efter min sunda insatts var det en massa måsten som vanligt ..
Skulle ha gjort så mycket men han bara e bråkdel av allt i dag ..Blev till att fixa middag fort sen bad för Tindra o så tv ..Helt slut efter träningen o varit ute o gått så långt i dag ..

Gulliga Tindra börjar bli stora tjejen nu ..
För 3 år sedan såg det ut så här ..Lite återblickar om vanligt ..



Så tuff jeansklänning på sig då ..o hårband ..Det hade hon vägrat ha i dag ..
För 2 å sedan hade jag redan hunnit köpt hyacinter och julstjärnor ..Nog dags att köpa in det i helgen ..Fast 3 hyacinter har jag Iaf köpt in ..
Mitt gamla svarta sovrum ..Med en liten prinsessa som sover så gott ..
Synt tiden går så fort ..Tur jag var hemma med henne Länge Iaf ..Innan hon började på förskolan ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!