Torsdag den 10/11 Plantering ,sön o Plastskydd !!!





I dag Fortsätte snön att falla !!! Var perfekt att köpa pulka i går o ytterbyxor till killarna ..Ja jag vet ..Sent att köpa i november ..Men bättre sent än aldrig ..Har hört att det ska bli en riktig varga vinter i år ..Grrrr fast klart !!! Är det vinter så är det ..

Passade på att träna på gymmet i dag och sedan en lång promenad hem i strålande sol ..Var riktigt skönt o fint ute ..Så gissa om man mådde bra när man kom hem o sund :-) ..

Har smått börjat fixat lite i Samuels rum ..Än så är det bara rensning  o sånt ..Det där tråkiga ..Som man måste göra men försöker undvika in i det sista ...Har en del kvar i Elias rum också ..Kort i rammar skrivbord o annat smått ..Men är i stort sätt klart där inne ..Samuel har Iaf valt att han också vill ha svart som Elias ..Bra val tycker jag ..Så nu ska jag bara handla in det sista o börja fixa ..Det bästa som finns är att  I.N.R.E.D.A !!!
Efter mycket om o men då fick jag till slut ner alla små Tujor i krukor ..
 Ja vet inte ja !! Men är det nu utemöblerna ka in ?!!! Hahaha nä ärligt gillar att ha dom framme även över vintern ..Kanske plockar in dom om det blir massor av regn ...
Vet ni vad jag såg i dag på vägen hem från Förskolan ?!!!
Jo ..Nämligen !! elljusstake i ett fönster .. Tog kortet fort så ingen skulle se ..Vet inte riktigt om det är ok att knäppa kort på andras fönster ..Tyckte jag lyckades så bra ..Ingen som såg ..Och så möter jag en som säger åt mig att gå försiktigt ..Eftersom jag hade skydden kvar på fötterna ..Hmmm ,, att jag alltid glömmer som där blå plastiga skydden efter förskola haha .. :-)







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!