Torsdagen den 17/11-16

Så var det Torsdag !!!
Har börjat fixat smått i Samuels rum ..Tar lite extra tid då jag har så mycket att fixa med till Jul ..Men Sängstommen är Iaf klar nu .Super lätt att bara fästa tyg o vaddet ..Kan vara lite trixet i kanterna bara ..





..Blev ingen bild på den som klar så fick ta en bild från Elias sängstomme ..Blir exakt likadan ..
Helt vanlig grå/svart ..Till Isas rum ska jag försöka mig på sängstomme med knappar ..
Blev en rätt lugn dag o på kvällen kom mamma/pappa ..Så får bli lite bilder från till baka i tiden ..Så roligt med återblickar som man får upp på FB varje dag ..
Här var Tindra bara några månader ..
 Killarna Tindra o Anders på Ikea ..För ca:3 år sedan ..Var små dom var då ..
 Samuel o Tindra ..För ca:3 år sedan I lägenheten ..Innan vi flyttade ..
 Tindra ..Lill <3 ..
 Jag o killarna på Bandängen i Högdalen/Bandhagen ..Tänk vad vi har varit där mycket under alla år ..
 I gamla lägenheten ..Då allt var vitt ..Nu är det mesta svart där ..

 Tänk vad mycket grejer en sån liten person kan behöva ..Eller inte ..Det mesta var nog rätt onödigt ..Som gungan ..Den använde Tindra inte många gånger
 Jag hos en fotograf för x antal år sedan ..Skoj att ha kvar ...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!